reklama

Keď je vonku takto, prší aj vo mne

Jesenný dážď je iný, ako ten letný.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

V lete v ňom behám, je príjemný, ochladzuje moje rozpálené telo. Na jeseň je akýsi smutnejší. Možno preto, že keď prší a nie je slnko, nevynikajú všetky farby jesene, ktoré tak milujem. A je akosi pochmúrno. Hlavne keď sa teraz stmieva tak skoro.

A vo mne vtedy prší tiež. Niekedy sa môj dážď dostane na povrch a steká mi po lícach. Vtedy je mojou úľavou. Veď aj veľké dievčatá plačú, či nie?

Niekedy však prší tak, že si to nikto nevšimne. Pochmúrno z vonka vstúpi dnu a zaplaví ma. Len tak bez dôvodu. A ja niekedy priveľa rozmýšlam. A priveľa cítim.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Viem, že tie búrky sú mojou súčasťou. Možno im však niekedy dávam príliš veľký priestor. Možno niekedy priveľa rozmýšlam. Nad všetkým. A niekedy priveľa cítim.

Petra Barteková

Petra Barteková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som doma v Bratislave, Ríme, aj Brne. Momentálne žijem v najjužnejšom zo spomenutých miest. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu