reklama

My dve, spolu, od seba

Máte súrodenca? Bijete sa, hádate, ale predsa ľúbite? Tak ste ako my dve.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja a moja Ivka.

Je medzi nami rok a pol. Je to tak super. Akoby sme boli rovesníčky.

Keď sa narodila, žiarlila som. Chcela som mamu iba pre seba. Ževraj je to normálne. Asi hej. Keď trošinka narástla, ochraňovala som ju. Bolo to malé bábätko, ktoré bolo treba ochraňovať (hoci ja som mala vtedy tri roky J) Bola som „veľká“ sestra. Od toho som si taktiež odvodzovala právo napomínať ju a karhať ako mama. Nešlo mi to, vždy ma sfúkla.

Odmala sme boli spolu. Chodili sme tancovať ľudovky, neskôr hrať basketbal. Vždy obe. Vždy som bola o hlavu vyššia. Potom zrazu ani neviem kedy ma dobehla a dodnes neviem, či aj dokonca neprerástla. „Ozajstného“ frajera mala ako prvá. Volal sa Kubo a je to dnes veľký fešák.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niektorí hovoria, že sa veľmi podobáme. Dokonca si myslia, že sme dvojčatá. To neviem, pochopiť, lebo mne sa to vôbec nezdá. Babka nás však občas nerozoznáva. A už sa mi občas stalo, že ma sestrin spolužiak zdravil s tým, že som ona.

Napriek podobe sme však vnútri rozdielne. Vždy som ju obdivovala za jej kľudnú povahu. Ivka je rozvážnejšia, rozumnejšia, ja som väčší zmätkár. Možno preto sa niekedy hádame kvôli totálnym blbostiam. Preto, že sme v podstate každá iná.

Tento rok mala stužkovú. Bola krásna a ja som mala stále slzy v očiach ( a nebolo to spôsobené len vínom, ktoré som vypila). Pripnutá zelená stužka na jej šatách signalizovala prvý krok smerom k dospelosti, hoci podľa práva je  dospelá už vyše roka. S dospelosťou však prichádzajú aj rozhodnutia. A práve tých jej sa niekedy vo svojom vnútri potichu bojím.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chce ísť na školu do Belgicka. Je to jej sen. Vie, že jej to prajem, že jej držím palce a budem šťastná len vtedy, keď aj ona. No na druhej strane ma desí predstava tak veľkého odlúčenia. Hoci ja študujem v Brne, nie som tam celý týždeň a neberiem to tak, že som v zahraničí. Doma som za chvíľu. Ako by to však bolo, keby odišla tak ďaleko?

Neviem a bojím sa tej predstavy. Hoci ju ľúbim a budem podporovať vo všetkých jej plánoch. 

Petra Barteková

Petra Barteková

Bloger 
  • Počet článkov:  41
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som doma v Bratislave, Ríme, aj Brne. Momentálne žijem v najjužnejšom zo spomenutých miest. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu